عکس های سلن عزیزم

و...

تموم شد...

نظر یادتون نره...!!!


نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت17:53---10 شهريور 1392
سلام مانیا جون وبت خیلی خوبه.درضمن وب لاگه ساجده باز نمیشه فکر کنم علتش حساس بودنه اینترنت به کلمه پرسپلیسه
پاسخ مانیا:مرسی عزیزم این نظر لطفته،آره نمیدونم چرا برای منم باز نشد...!!!


ساجده
ساعت10:28---7 شهريور 1392
مانیا جون به خدا شرمندتم

ادرس وبم اینه و لی عنوان وبم هموه تو منو با این ادرسی که الان

میدم لینک کن

perspolis007.LXB.ir

این ادرس وبمه زودی بیا به وبم این دفعه دیگه بالا میاد
پاسخ مانیا:نه عزیزم اشکالی نداره،لینکی گلم...


ساجده
ساعت9:46---7 شهريور 1392
اتوسا جون مررررررررسی که با نظرم موافق بودی فدات

ساجده
ساعت9:45---7 شهريور 1392
راستی مانیا جون چرا عکس های خرم جونم رو نذاشتی .......بزار دیگه .....اگه عکس خرم رو بذاری به تمام بازدید کننده های وبم ادرستو می دم بیان به وبت ......البته ادرس و عنوان وبتو بگو تا اول لینکت کنم .........تو هم منو لینک کن .........
پاسخ مانیا:چرا عزیزم گذاشتم ولی باشه یه سری دیگه هم میزارم...


ساجده
ساعت9:28---7 شهريور 1392
مانیا تو منو با عنوان عشقم فقط امیر تتلو و پرسپولیس و با ادرس www.pers polis007.loxblag.com لینک کن .....راستی تو هم عنوان و ادرستو بگو تا لینکت کنم ........من یه یک هفته ای نیستم می خوام برم مسافرت پس زودتر جوابمو بده تا لینکت کنم و خیالم راحت شه ......وقتی بر گشتم به وبت بازم سر می زنم ....ادرسمو دوباره امتحان کن شاید بالا بیاد .........فدای تو بوووووووووس باااااااااااااااای
پاسخ مانیا:باشه عزیزم لینکی...


ساجده
ساعت10:10---2 شهريور 1392
مانیا جان لینک میکنی
پاسخ مانیا:عزیزم من نمی تونم بیام به وبت،هر کاری میکنم نمیشه،باید به چه اسمی لینکت کنم؟؟؟


ساجده
ساعت20:25---30 مرداد 1392
مانیا پس چرا به وبم نیومدی ......ازت دلخور می شما
پاسخ مانیا:عزیزم خیلی دلم میخواد بیام و وبت رو ببینم ولی نمیتونم وبت رو بازش کنم،نمیدونم چرا اینطوری شده،اگه میشه آدرس وبت رو بهم بده ببینم چیکار میتونم بکنم...


ساجده
ساعت19:26---29 مرداد 1392
سلام مانیا جون من باز به وبت سر زدم ..امیدوارم از اومدنم خوشحال شده باشی راستی یه سری به وب منم بزن اینم ادرسش WWW.PERS POLIS007.LOXBLAG.COMحتما بیا ..فراموش نکنی زودی بیا
پاسخ مانیا:بله عزیزم خیلی خوشحال شدم،باشه میام...


آتوسا
ساعت12:39---24 مرداد 1392
با ساجده موافقم مانیا جان خلاصه اون قسمتی رو که چنار به زمرد تیر زد رو میذاری؟؟؟
پاسخ مانیا:باشه حتما میزارم گلم...


پارمیدا
ساعت15:47---23 مرداد 1392
فوق العاده زیبا بود منووووووووووووووووووووون
پاسخ مانیا:مرسی اومدی...


ساجده
ساعت11:46---13 مرداد 1392
توپراک خیلی بچه ی مظلومیه ...اما تو فیلم زیاد ر و مخه ..........یه ذره از یشیم زرنگی یاد میگرفت بد نمیشد .........ولی خدا رو شکر قسمت اخر با چنار ازدواج کرد
پاسخ مانیا:آره گلم کاما باهات موافقم،همین طور به سر زدنت ادامه بده پشیمون نمیشی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,

] [ 19:52 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب