حنما بخون...

سلاممممممممممممم به همه ی دوستای گلم...

عزیزای دلم من بارها بهتون گفتم که این شایعاتی رو که در مورد سلن و تولگاهان میگن رو باور نکنید...

ولیییییییی متأسفانه بعضی از شما باور کردین...

من از یه منبع مطمئن،خبر گرفتم و اونم بهم گفت این شایعات کاملا اشتباهه...

عموی من تو استانبول زندگی میکنه،وقتی این شایعات رو شنیدم،زنگ زدم و از ایشون سوال کردم بالاخره هر چی باشه چندین ساله که تواستانبوله و حتما این چیز هارو شنیده...

اما عموی من گفت که خبر نگار های ترکیه و به خصوص استانبول به محض اینکه میبینن دوست پسر قبلی کسی داره باهاش تو یه فیلم بازی میکنه و همون شخص تو همون سریال با کسه دیگه ای دوست میشه،شروع میکنن به شایعه پراکنی...

و حالا به دلیل اینکه سرنای و تولگاهان قبلا باهم دوست بودن و به هم زدن و تولگاهان با بازیگر نقش توپراک یعنی سلن رابطه پیدا کرده،این شایعات رو مینویسن و به چاپ میرسونن...

پس دوستای گلم دیگه این شایعات رو باور نکنین...

راستش باید اینو هم بگم که من شخصا از سرنای خیلی خوشم میاد،پس لطفا نگید که چون سلن رو دوست داره این چیز هارو میگه...

کامنت فراموش نشه...

به قول سرنای جونم،بـــــــــــــــــابــــــــــــــــای...



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت17:52---2 آبان 1392
بگو دیگه همیجوری خوش امد گویی میکنی جیگر
پاسخ مانیا:عزیزم من اصلا اون پست رو فراموشش کردم اصلا نمیدونم درباره ی چی بود...!!؟؟؟


sara
ساعت17:08---2 آبان 1392
مگه چی گفته بودن ی کم در مورد شایعه بگو من تازه اومدم
پاسخ مانیا:هیچی عزیزم،ولش کن...!


Zahra
ساعت18:42---6 مهر 1392
سلام وبت عالیه میای لینک به لینک ؟
پاسخ مانیا:آره عزیزم حتما،لینکی...


ساجده
ساعت11:23---18 شهريور 1392
مانیا تو که تو پروفایلت نوشته بودی 14 سالته چطور الان دوباره نوشتی 17 سالمه ...کنجکاوی منو ببخش ولی می خوام بدونم ؟
پاسخ مانیا:نه عزیزم من 17 سالمه اشتباه میکنی...


ساجده
ساعت11:21---18 شهريور 1392
مانیا تو که تو پرو فایلت نوشته بودی 14 سالته ......چطور الان 17 سالته ببینم تو از کی این وبلاگ رو ساختی ؟ ببخشید که می پرسم ولی کنجکاو شدم بدونم می شه بگی .
پاسخ مانیا:عزیزم من از تیر ماه این وب رو ساختم،در مورد سنم هم اشتباه میکنید من 17 سالمه اشتباه تایپی بوده...


پارمیدا
ساعت16:03---5 شهريور 1392
من از اولشم باور نداشتم


پاسخ مانیا:من خودمم باور نداشتم،عزیزم مرسی بهم سر زدی...


ملیکا
ساعت8:15---5 شهريور 1392
هه هه هه هه هه هه من یه جورایی باور کرده بودمولی آپم خواستی بیا
پاسخ مانیا:آره منم همین جور باور کرده بودم ولی وقتی عموم اینو گفت مطمئن شدم که شایعه ست،دارم میام عزیزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:,

] [ 22:24 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب