قابل توجه همه به خصوص نسیم خانم

سلام دوستان عزیزم...

من همیشه دوست دارم با همه خوب باشم ولی بعضی ها یه کامنت هایی میزارن که عصاب آدم رو به هم میریزه...

نسیم خانم اگه واقعا دلت می خواد این کار ها رو کسی با هات بکنه من بابات رو پیشنهاد میدم،sine hat هم تو دهن بابات چون تو یه دختر هرزه هستی و زیاد به این چیز ها اهمیت نمیدی...

اینم از جواب تو از این به بعد هم زبونت رو بکن توی دهنت و زیپ دهنت رو هم بکش و خفه شو...

دوستان خوبم واقعا من رو ببخشید من اصلا چنین اخلاقی ندارم ولی من از کسی نمی خورم و جوابش رو به زبون خودش میدم، نسیم خانم هم عبرتی بشه برای آدم های بی ادب...



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت15:55---12 مرداد 1392
وب فوق العاده ای داری ممنون گلم میشه بگی جریان این نسیم خانم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ مانیا:ممنونم عزیزم،هیچی نسیم یه دختر خیلی بی ادبه که یه کامنت گذاشته بود منم جوابش رو دادم...


کلاغ چوخون
ساعت19:46---6 مرداد 1392
از آشنایی با وبلاگ شما بسیار خوشحال شدم وبلاگ جالبی دارین در صورت آپ خبرم کن از تبادل لینک با شمام خوشحال میشم.
پاسخ مانیا:ممنونم،باشه حتما بازم بهم سر بزن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 19:22 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب