چیز هایی در مورد کنان ایمیرزالی اوغلو

 

ساده و بدون قصد نمایش لباس می پوشم
کنان ایمیرزالی اولو  بازیگر معروف، در مورد لباس پوشیدن می گوید: به پارچه های زیبا و جزئیات لباس ها توجه نشان می دهم. در مورد سبک لباس نیز ساده و به دور از نمایش، و تا حدودی  محافظه کارانه را دوست دارم.

 

کنان ایمیرزالی اولو در ماههای گذشته با مارک کیپ تفاهم نامه ای امضا کرده و به نام خودش مجموعه خاصی از لباس تهیه کرده. بازیگر معروف، در مجله  مد روز  اینستایل در رابطه با ارتباط خود با مد گفت :
مارک کیپ باعث ایجاد علاقه من به پارچه ها و زیبایی و نکات ریز به کار رفته در لباس ها شد.
وقتی در طول زمان من بعنوان یک مانکن شروع به کار کردم و در هنگام انتخاب لباس نظر می دادم مثلاً می گفتم چه لباس قشنگی و یا اگر دگمه این لباس فلان طور بود چقدر زیبا می شد، آنها به من گفتند: سلیقه شما اینطوریه؟ می خواهین یک لباس با سلیقه خودتان و با مارک خودتان طراحی کنیم و بدوزیم؟ و چون اهداف من با مارک کیپ در یک جهت قرار گرفت مجموعه ای بسیار زیبا و دلپذیر تهیه شد بطوری که من از پوشیدن آنها لذت می برم.

 

مخالف نوآوری نیستم
با اینکه لباس من ساده و به دور از نمایش، و تا حدودی  محافظه کارانه است اما به هیچ وجه مخالف نوآوری نیستم. فکر کنم حتی اگر دیر هم شده باشد باز هم ایده های نو را  قبول می کنم.

 

به نظر من آنچه باعث می شود نظرتان به یک خانم جلب شود انرژی آن زن است. اگر به زنی توجه نشان دهید، آن زن وارد زندگی شما می شود اما اگر در صحبت با او، گفته هایش، زندگیش و اعمال و حرکاتش این انرژی موجود نباشد، بعد از مدتی شما را به فکر وا می دارد که آیا آنچه که آدم را سرپا نگه می دارد و به او هیجان می دهد زیباییش است یا انرژی درونیش؟ من می گویم انرژی درونش. اینگونه زنها بسیارند. کسانی که بیشتر از چشم و ابرویشان، انرژی فوق العاده ای در درونشان وجود دارد.
در مورد عشق نیز شما ابتدا به مسخره میگیریدش. فکر می کنید همه چیز را می دانید. فکر می کنید زنها را می شناسید اما شروع این فکر با پایان عشق مواجه می شود. اگر نتوانید با تعقل و کنترل احساسات حرکت کنید، احساسات شما را به هر ناکجایی می کشاند.

 

در برابر گرسنگی تحملم کم است
آدم متواضعی هستم و از احساس عقل کل بودن متنفرم. در مورد موضوعات بزرگ نه اما در مورد موضوعات کوچک ممکن است ساعتها فکر کنم و در آخر نیز به نتیجه نرسم. این ممکن است به خاطر هوش من در مورد ریاضیات باشد که احتمالات مختلف را به ذهنم می کشاند. در مواردی که از زمان نمی توانم استفاده مفید داشته باشم و هنگام گرسنه ماندن نیز شرایط سختی برایم ایجاد می شود

 

زندگی خود را مثل فیلم های ترکی ارزیابی می کنم
وقتی کوچک بودم اسباب بازیهایم را خودم درست می کردم. تا مدتی می خواستم بزرگ که شدم دانشمند بشوم. برای تحصیل علم و عرفان و ریاضی به استانبول آمدیم اما در انتها مثل فیلم های ترکی بازیگر شدم.

 

گل ها را دوست دارم. بنسای پرورش می دهم به طور جدی برایش وقت می گذارم و مراقبت می کنم. چون خودم فرزند خاکم این ارتباط را دوست دارم...

وای حالا بریم سراغ عکس ها...

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای یکی بیاد منو بگیره...........

تموممممممممممممممممممممم شد...

نظرررررررررررررررررررررررررررررر فراموش نشه...!!!


نظرات شما عزیزان:

a-h
ساعت20:43---24 مهر 1392
جالب بود بازم مرسی عشقم دوست دارم
پاسخ مانیا:خواهش میکنم عزیزم...!


پریسا
ساعت13:15---18 شهريور 1392
ببخشید مانیا جونم ولی یه سوال اخر برا نظراس.اگر نظری رو بخوام پاسخ بدم چی کار باید کنم؟؟؟ببخشید مزاحمت شدم
پاسخ مانیا:عزیزم باید روی پاسخ کلیک کنی،جواب نظر رو بدی بعد ثبت پاسخ و بعد تایید رو بزنی...
عزیزم من هرچی نظر میدم میگه کد تصویری رو اشتباه وارد کردی،چیکار کنم؟؟؟


ملیکا
ساعت16:47---13 شهريور 1392
مانیا چت روم هستی؟؟؟ مال خود لوکسه..!
پاسخ مانیا:yessssssssssssssss،نه چطور مگه؟؟؟


پریسا
ساعت18:24---12 شهريور 1392
اخه تو پروفایلت 78 بود...
پاسخ مانیا:نه عزیزم اشتباه میکنی،من متولد 75 هستم...


پریسا
ساعت14:08---12 شهريور 1392
ممنونم عزیزم راسی گلم متولد چه سالی هسی؟؟؟؟مگه 78 نیستی؟؟؟؟
پاسخ مانیا:چی،من؟؟؟نه عزیزم من متولد اردیبهشت سال 75 هستم چطور مگه؟؟؟


ملیکا
ساعت17:55---11 شهريور 1392
چی شده؟؟؟؟ آدرسو میخوای؟؟؟ خوب اگه بهت بگم که دیگه بی مزه میشه عکسارو توی وبم میذارم چون آدرسو به هیچکس نمیدم راستی اون عکس پروفایلت خودتی؟؟؟
پاسخ مانیا:باااااااااااااااااشه ملیکا خانم بهم میرسیم،آره چه طور مگه؟؟؟


ملیکا
ساعت16:06---11 شهريور 1392
آپم♥با کارادایی
پاسخ مانیا:اومدم...


سارا99
ساعت21:45---10 شهريور 1392
خیلی ممنون عزیزم .....بازم ازش بذار خیلی دوسش دارم= DD
پاسخ مانیا:باشه حتما عزیزم...


ملیکا
ساعت19:03---10 شهريور 1392
اینارو تازه فهمیدی؟؟؟اینا که مال 10 سال پیشه...راستی الان کنان رفته اسپانیا خاک بر سر بااون اوزگه البته ببخشید گوزو ما بهش میگیم گوزو توهم همینو بگو...هه هه هه:):)راستی یه سایت پیدا کردم که همش درمورد کنان آپ میکنه کلی عکس البته سایت خارجی خیلی باحاله ولی دستت درد نکنه..راستی یه سایتی بود البته ایرانی از کنان اخبارای جدید میذاشت والان دیگه نیست انگار غیب شده اگه میدونی آدرس چیه بهم نظر خصوصی بده راستی من آظما کوزی گونی
پاسخ مانیا:هه هه هه،نمیدونم چرا من همیشه چیز هایی رو که تو ده ساله میدونی رو میزارم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,

] [ 18:11 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب