مصاحبه ی قدیمی سلن سویدر

خوووووووووووووووووووب بریم سراغ مصاحبه ولی اگه نظر یادتون بره دیگه نه من نه شما ...


 

در این مصاحبه که در روز 9 دسامبر 2012 از فاکس تی وی پخش شد،تولگاهان و سلن به سوالات مجری پاسخ میدادند،آن دو در ابتدا خبر ازدواجشان را به همه اعلام کردند...(اینا هم که همش خبر ازدواجشون رو میدن ولی نمیدونم چرا این ازدواج هیچوقت نمیرسه،حتما ماشینش خرابه و تو جاده مونده)مجری از آنها پرسید که آیا فکر میکردید که در آینده بازیگر شوید؟تولگاهان گفت که من فکر میکردم که در آینده راننده ی کامیون شوم و سلن هم اصلا فکر بازیگری را نمیکرده!(آره جون خودتون،فکرشو بکنید تولگاهان پشت کامیون بشینه!!!)و همچنین از کار های آینده هم از آنان سوال شد و تولگاهان پاسخ داد:دوست دارم مدتی را به انجام کار تئاتر بپردازم تا تجربه ام زیاد شود(الآن که تجربه نداره اینه وای به وقتی که تجربه هم پیدا کنه...)و سلن هم پاسخ داد:چون سه سال در گیر دو سریال همزمان بوده ام احتمالا تا مدتها بازی نمیکنم...

 

 جدید ترین مصاحبه ی تولگاهان سایششمان و سلن سویدر در اتاق شفاف:


نظرات شما عزیزان:

soofia
ساعت19:17---28 اسفند 1392
خدا بخیر کنه اگه چنار تجربه کسب کنه.چنار الان فراری داره کامیون دیگه چیه

پاسخ Mania: واقعا...!!!


کیمیا
ساعت9:08---12 آبان 1392
سلام عزیزم من عاشق چنارم لطفا در مورد زندگی شخصی چنار بیشتر مطلب بزار مرسی
پاسخ مانیا:سلام عزیزم،منم همین طور ولی باور کن وقت نمیکنم،باشه اگه شد حتما برات میزارم گلم...!


a-h
ساعت15:33---6 آبان 1392
البته بدمم نمیاد با ساناز دوس بشما

ولی حیییییییفففف وبش رو ننوشته
پاسخ مانیا:پس من این جا بوقم؟!شوخی کردم عزیزم خب برو باهاش دوست شو........!


a-h
ساعت15:32---6 آبان 1392
یعنی چی پس من چی؟؟!

پس توچی؟؟؟! من که منظورتو نفهمیدم!!!
پاسخ مانیا:هیچی بابا شوخی بود.................!


a-h
ساعت14:58---5 آبان 1392
هیچی تازه خوش حالم میشم ولی من این ساناز خانومو میگم که انگار ازونایی که میاد به وب بقیه و دو بهم زنی میکنه
پاسخ مانیا:چییییییییییی؟باشه پس من چی؟خب ولش کن عزیزم زیاد بهش فکر نکن....!


a-h
ساعت19:57---4 آبان 1392
بله!! این دیگه کیه !!!!!!!!!؟؟ من اصن دوس دختر ندارم این یا ازون آدمایی که میاد دو بهم زنی میکنه یا اینکه تشابه اسمی بوجود اومده
پاسخ مانیا:عزیزم داشته باشی هم،مگه چیه؟!


sanaz
ساعت21:07---1 آبان 1392
خیلی نامردی a-h مگه تو دوست پسر من نیستی واسه چی مچتو بالاخره گرفتم عشقم من تو رو دوست دارم خواهش میکنم رهام نکن ازت خواهش میکنم مانیا عزیزم این کارو با من نکن مانیا ازت خواهش میکنم من دوسش دارم
پاسخ مانیا:جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! عزیزم مثل اینکه سوء تفاهم شده،من خودم دوست پسر دارم،امیر حسین که دوست پسر من نیست...........!


پارمیدا
ساعت16:45---18 مهر 1392
منم همینطور عزیییییییییییییییییییییزم
پاسخ مانیا:میسییییییییییی دوستم...!


پارمیدا
ساعت16:25---18 مهر 1392
حتما
پاسخ مانیا:مرسی عزیزم،خیلی دوستت دارم دوست خوبم...!


پارمیدا
ساعت15:14---18 مهر 1392
ببخشید عزیزم که نیومدم اخه مدارس وا شده دیگه فقط اخر هفته ها میتونم بیام اینترنت منم خیلی دلم واست تنگ میشه بازم معذرت میخوام
پاسخ مانیا:خواهش میکنم عزیزم،اشکالی نداره فقط هر موقع وقت کردی بیا پیشم خوشحال میشم...!


پارمیدا
ساعت16:50---17 مهر 1392
جالب بود مر30
پاسخ مانیا:مرسی که اومدی خیلی دلم برای نظراتت تنگ شده بود عزیزم بازم بیا پیشم...


ملیکا
ساعت16:34---15 مهر 1392
سلام عزیزم آپم
پاسخ مانیا:آمدم عزیزم..............!


پریسا
ساعت14:44---15 مهر 1392
سلام مانیا جونم خوبی؟ منو نشناختی وب فیلم و سریالم دیگه خوب موردی نیس فقط گلم اون یکی وبم فیلتر شد اگه دوس داشی اینو جایگزین کن ممنونم گلم بوسسس

hamin2013.blogfa.comوبا اسم وبم همون قبلیه مرسی عزیز دلمبازم بوسسس
پاسخ مانیا:چرا عزیزم مگه میشه نشناسمت؟!باشه درستش میکنم...!


نسترن
ساعت19:35---12 مهر 1392
چه با حال تولگاهان فکر میکرده بشت کامیون میشینه ولی الان بشت فراری یا بوکاتی میشینه کاملا برعکس شده
پاسخ مانیا:آرههههههههه واقعا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 12 مهر 1392برچسب:,

] [ 17:5 ] [ مانیا*** ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب